Sunday, October 30, 2011

Nota Kepala 30/10/2011


Akhirnya tamatlah Episod 2 cerita MetroPolis…

Aku memohon maaf kerana lewat menyiapkan bab 32 ini. Terlalu banyak hal dan komitmen pada bulan Oktober ini. Pun begitu aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada kalian yang masih setia dengan MetroPolis ini.

MetroPolis Episod 3 akan mengakhiri trilogi cerita pelikku ini. Namun sebelum itu, aku akan merehatkan dahulu episod itu. Aku nak buat cerita lain dulu sebagai ’filler’ sebab nak merangsangkan mindaku. Cerita ringan aje. Tapi harapnya korang boleh layan.

Bersama anda semua kuharapkan kesejahteraan :)

2 comments:

Anonymous said...

camner kisah cat n embi..??
kiranya dah tader kesinambungan lg ka dari cerita nih??

Si Nami said...

MetroPolis Episod 3 akan menyambung kisah Cat dan Enbi. Tetapi sebelum tu saya akan buat cerita pendek lain untuk dapat momentum agar Episod 3 lebih hebat. Donwori... Donwori...